wtorek, 31 stycznia 2012

Zaczynamy :)...

... od... nie, nie od początku ;) Obiecałam kolory, więc zacznę soczyście. Pomyślałam, że dziś ten makijaż pasuje jak ulał ;) Tym bardziej, że siarczysty mróz za oknem, zima i chyba wszyscy tęsknią za ciepłem i kolorami.
Przedstawiam Wam makijaż przygotowany przeze mnie jakiś czas temu na konkurs, którego temat brzmiał "Na przekór jesieni". Niech zatem zabrzmi "Na przekór zimie" ;)

Jeśli na przekór zimnym i szarym klimatom, to plaża, palmy, rajskie ptaki itd. ;) Nie mogło zatem zabraknąć koloru żółtego, pomarańczowego,różowego, fuksji oraz kolorów z ciepłego morskiego dna mmm?... :)

W rolach głównych:
Paleta 180 cieni Lancrone
Kredka do ust INGLOT nr 31
Podkład Maybelline DREAM SATIN liquid  030
Róż nr 72 i transparentny puder matujący nr 212 INGLOT

A jak uzyskać takie nasycenie koloru?... Ja jako bazy użyłam białego eyelinera w żelu INGLOT, co podrasowało kolor, ale może też to być biała miękka kredka do oczu. Dobrym rozwiązaniem jest farbka do ciała. Używam czasem do tego SUPRACOLOR z KRYOLAN. Jest bardzo wydajna wystarczy dosłownie odrobina :)


  



Co myślicie o efekcie?

11 komentarzy:

  1. Myślimy...że masz talent :)))Wykorzystaj do !

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie! Rowniez uwielbiam kolorowe makijaze! I takze niedawno zaczelam blogowac:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow! Naprawde super. Pomysl na usta wykorzystam dzis wieczor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. efekt zadziwiający ale makijaż jak dla mnie kompletnie nie praktyczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, jakoś tak wychodzi, że kobiety lubią sobie czasem poprawiać humor nie zawsze w praktyczny sposób;)

      Usuń
  5. Również całkiem niedawno zaczęłam przygodę z blogiem. Bardzo fajny makijaż. Napawa optymizmem i dobra energia:) Kolory śliczne i dobrze dobrane:)Tak 3mac!:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogromna dawka energii:)
    Piękny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń