środa, 15 lutego 2012

Z ostatniej chwili...

Spieszę do Was z, myślę, ciekawą informacją. Ciekawą, o ile Was interesuje taki produkt ;). Otóż kupiłam właśnie w Superpharm regenerujący krem do rzęs L'biotica, zawierający naturalne składniki ( olejek rycynowy, olejek jojoba i z orzechów makadamia, wyciąg z palmy sabalowej, parafinę i pantenol). Zakup sam w sobie to oczywiście żadna sensacja, ale teraz właśnie tam można kupić 2 kremy L'biotica w cenie jednego czyli za 14,99 zł i myślę, że to dobra okazja, bo podobno warto go wypróbować.
Moje rzęsy wyglądają marnie już od dłuższego czasu, są krótkie i rzadkie. O dobroczynnym wpływie tego kremu dowiedziałam się kilka miesięcy temu od Agabil1 :*, ale jak na złość nie mogłam go wtedy kupić, a potem jakoś zapomniałam o tym...
Teraz mam i będę codziennie dzielnie ów specyfik wsmarowywać. A po 30 dniach (takie minimum stosowania zaleca producent) wrócę do Was z relacją czy coś w ogóle się ruszyło w tym temacie ;) .

Tymczasem trzymajcie kciuki za moją systematyczność, bo jeżeli chodzi o wcieranie kremów, maści, łykanie tabletek itp., to zwykle mam problemy z pamięcią, żeby robić to codziennie :P Też tak macie?

Buziaki :*






P.S. Oba pudełka są ze sobą sklejone. W pierwszej chwili myślałam, że to tak przez przypadek ;D

2 komentarze: