piątek, 12 kwietnia 2013

Kwietniowy Glossy Box

Cześć,

Pewnie większość z Was dostała już swoje pudełka. Ja dostałam swoje dopiero dzisiaj :/
To moje drugie pudełko (na pierwsze skusiłam się w marcu) i po raz drugi...szału nie ma.






W tym miesiącu Glossy Box promuje aktywność fizyczną i zdrowy tryb życia.
Hmmm...czy zawartość pudełka to odzwierciedli?...

        Nawilżająca emulsja do stóp firmy CHARMINE ROSE, 50 ml.
Pełen produkt zawiera 100 ml i kosztuje 40zł. Raczej nie mało, jak za krem do stóp. Zawiera parabeny.
Firma polska, kompletnie mi nieznana... Produkt zużyję, o ile będzie taka potrzeba, ale jaki ma to związek z aktywnością fizyczną i zdrowym trybem życia?..nie wiem.

                   Dezodorant nawilżający DERMO RASSOUL
To pełen produkt, zawiera 75ml ( ok. 15 zł).
Ma przyjemny zapach. Nigdzie tej firmy nie widziałam. Nie używam dezodorantów w kulce, bo zostawiają ślady. Poza tym...dezodorant w kulce...żadna niespodzianka, żadne exclusive.
 
                         Organiczny krem do ciała LOVE ME GREEN, 30 ml
Krem na bazie wyciągu z aloesu i ekologicznego olejku migdałowego. Faktycznie, zapach przypomina mi lody migdałowe! Plusik :) Małe opakowanie, 30 ml...jak próbka :/
Pełen produkt zawiera 200 ml i kosztuje 129 zł.

                Cukrowy peeling do ciała Topaz Glamour YASUMI, 50g.
Pełen produkt to 220g za 45 zł.
Zdecydowanie chętnie wypróbuję ten kosmetyk. Pachnie cudownie, cytrusowo, rześko :) Zawiera cukier, masło shea, olej słonecznikowy, olej annato.


                 Intensywne serum rewitalizujące BIOLIQ, 30 ml
Dostajemy pełen produkt! Wartość - 28 zł. To nie jest produkt z wyższej półki. Dermokosmetyk zawiera ekstrakt z kawioru- bogate źródło protein, lipidów, witamin i minerałów. Serum aktywnie regeneruje, nawilża i odżywia. Zawiera składnik aktywny-z korzeni tarczycy bajkalskiej--brzm egzotycznie ;). Hamuje starzenie się skóry, wpływa korzystnie na kontur twarzy (znacząco redukuje podwójny podbródek-wow ;) )Rozjaśnia przebarwienie.
Produkt obiecuje wiele. Chętnie go przetesuję i dowiem się ile z tego jest prawdą. Napiszcie czy będziecie zainteresowani recenzją :)




Na koniec neonowy upominek od Glossy Box. Gumki do włosów. Miłe :)


Oraz dwa Vouchery-pierwszy na dowolny zabieg kosmetyczny w gabinecie Yasumi. Fajnie, może się skuszę. 
Drugi na zakupy kosmetyków Love Me Green ( producent kremu do ciała w tym Glossy Boxie) i ulotka informacyjna o produktach tej firmy.


I jak oceniacie to pudełko? Ja mam mieszane uczucia...tak naprawdę z pięciu produktów ciekawa jestem dwóch--serum i peelingu.Reszta średnio ciekawa. Poza tym pudełka miały zawierać produkty ekskluzywne. A tu ni widu, ni słychu...
Piszcie, proszę, co Wy na to w komentarzach :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz