piątek, 2 sierpnia 2013

Wild look - inspiracja Max Factor

Dziś mam dla Was make up inspirowany najnowszą kolekcją kosmetyków Max Factor, a dokładnie tuszem do rzęs Wild Mega Volume, który, jak podejrzewam, już był przez Was widziany i wygląda, o tak:



Makijaż przygotowałam na konkurs u Aliny z bloga Alina Rose Make up&beauty blog
 Tematem prac mogły być "Wild look" - makijaż inspirowany kolekcją lub szalona stylizacja oraz „Max Factor look”  - makijaż  z jednym produktem Max Factor.


Ja wybrałam Wild look ;) 
Makijaż okazał się dla mnie szczęśliwy, bo zostałam przez autorkę nagrodzona jednym z zestawów :) Jupii!

A Wy co sądzicie o takiej zieleni?




Te nasycone odcienie zieleni pochodzą z palety 180 cieni Lancrone.
Tusz do rzęs 2000 calorie Max Factor.
Na ustach Rimmel Apocalips- 303 Apocaliptic.



5 komentarzy:

  1. Przepięknie Ci to wyszło! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) cieszy mnie, że się spodobał!

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo :) cieszy mnie, że się spodobał!

      Usuń
  2. Strasznie mi sie spodobał od razu jak go zobaczyłam:) buziaki Kochana:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 Dziękuję Alinko :) Mam nadzieję, że zechcesz zaglądać tu do mnie :)

      Usuń