poniedziałek, 23 czerwca 2014

Makijaż inspirowany: Rihanna (CFDA Fashion Awards 2014)

Makijaż inspirowany stylizacją Rihanny.
Intrygujący, efektowny...dlatego pokusiłam się o jego interpretację ;) Sporo tej inspiracji w internecie się pojawiło, mam nadzieję jednak, że i moja Was czymś zainteresuje.

P.S. Muszę tutaj dopisać, że pudrem brązującym MIYO Sun kissed jestem zachwycona. Dodał naturalnego koloru mojemu, jakże blademu licu :) Bez plam, z kontrolą nad intensywnością, tworzy piękną mgiełkę.

Do wykonania makijażu użyłam:


BRWI:
Maybelline Color tattoo 24hr 40-Permanent Taupe

OCZY:
Czarnej kredki KOBO Long lasting eye liner
Palety cieni Sleek Au Naturel
Srebrzystego brokatu kupionego w Allepaznokcie
Tusz do rzęs Rimmel Lash Accelerator Endless
Paski sztucznych rzęs z Tajwanu kupione na ebay

TWARZ:
Korektor rozświetlający Maybelline Dream Lumitouch 
Fluid Matujący IWOSTIN Correctin Purritin Jasny
Puder brązujący MIYO Sun kissed
Róż Mary Kay

USTA:
Kontorówka Catrice
Błyszczyk NOUBA





Zdjęcie inspiracji, gdyby ktoś nie widział ;)








 I gdyby było mało ;) ...zbliżenia:



  

Co powiecie? :)


5 komentarzy:

  1. świetny ;) uwielbiam takie mocne podkreślenie oka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie Ci w takim makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dużo lepszy efekt niż u Rihanny!
    platypuspe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Всем привет! помогите кто знает... ищу где можно купить стул для мастера маникюра украина, стул седло цена и складной стол для наращивания ресниц? я только начала управлять салоном красоты, надо найти оборудование, а я не знаю где это купить)

    OdpowiedzUsuń